Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  1. Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się za pośrednictwem sekretariatu szkoły drogą elektroniczną, pisemną, telefoniczną lub ustną.
  2. W szkole obowiązuje system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt i dodatkowo prowadzony jest dziennik korespondencyjny.
  3. Korespondencję przyjmuje sekretariat, rejestrując ją w dzienniku korespondencyjnym i przekazuje pocztę dyrektorowi szkoły do zadekretowania lub osobom upoważnionym. Następnie sekretariat rozdziela korespondencję pracownikom szkoły oraz osobom funkcyjnym.
  4. Wysyłanie i doręczanie pism: sekretariat lub osoba odpowiedzialna przekazuje korespondencję odbiorcy drogą listowną, elektroniczną lub ustną.
  5. Sprawy w szkole załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Godziny pracy sekretariatu

poniedziałek - piątek

8:30 - 15:30

Godziny przyjęć interesantów przez dyrektora szkoły

Dyrektor szkoły oraz wicedyrektor przyjmują rodziców i interesantów, po wcześniejszym umówieniu spotkania przez sekretariat szkoły pod numerem telefonu 22 844 33 03:

dyrektor szkoły:                      poniedziałki w godz. 8:30 - 9:30; środy w godz. 14:30 - 15:30

wicedyrektor:                           środy w godz. 8:00 - 9:00

Godziny dostępności nauczycieli

https://sp69waw.edupage.org/a/dokumenty?eqa=dGV4dD10ZXh0L3RleHQ3JnN1YnBhZ2U9MjEmc2tnZHllYXI9MjAyNA%3D%3D

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba